Administrácia

Novinky - Administrácia

Verzia 5.0

5.0.1.1

03.2017
  • vytvorený samostaný modul pre evidenciu dochádzky (ELDOCH.EXE), umožňujúci samostatnú evidenciu dochádzky bez nutnosti spúšťania mzdového modulu
    • podpora pre nastavovanie prístupov do dochádzkového modulu
    • podpora pre aktualizáciu dochádzkového modulu z Internetu
  • zrušený modul zjednodušenej evidencie opráv (OPRAVY.EXE) - jeho funkcie sú implementované v servisnom module a riadené programovo podľa zakúpenej licencie
    • vyňatie evidencie opráv z aktualizačného servisu, v prípade jeho používania je potrebné aktualizovať Riadenie servisu
  • doplnená podpora hardvérových prostriedkov počítača pre použitie v aplikáciách
    • podpora  RFID snímačov pre čítanie zákazníckych kariet
    • podpora pre pripojenie elektronických váh v module predaja

Verzia 4.6

4.6.1

01.2013
  • prepracovaný design aplikácie
  • upravený algoritmus sťahovania aktualizácií
    • použitie HTTP protokolu namiesto FTP protokolu - odstránilo sa blokovanie niektorých firewallov
    • vyhodnotenie nutnosti sťahovania nielen porovnaním verzií, ale aj veľkostí jednotlivých súborov - podstatné urýchlenie aktualizácie
    • schopnosť Administrácie aktualizovať samu seba - súbory sú stiahnuté, pri spustení ktorejkoľvek inej aplkikácie sa Administrácia zaktualizuje
  • doplnky v Nastavení tohto počítača
    • možnosť nastavenia servera elektronickej pošty a odosielacej adresy pre automatizované odosielanie e-mailov bez použitia klienta elektronickej pošty
    • možnosť nastavenia používaného klienta elektronickej pošty (pre prípad, že nie je správne detekovaný automaticky systémom)